يک نرم‌افزار CRM به شرکت‌ها کمک مي‌کنه ارتباطشون رو به بهترين شکل با مشتري‌ها حفظ کنن، جريان کاري فرايندها رو تسهيل کنن و در نهايت سوددهي کسب و کار رو افزايش بدن.




 


image.png


 




براي پاسخ به سوال CRM چيست بايد بگيم که مديريت ارتباط با مشتري يا همون CRM در واقع يک فناوري ست که به شما اجازه ميده تمام روابط و تعاملاتي که شرکت شما با مشتري هاي فعلي و بالقوه داره رو مديريت کنيد. هدف CRM ساده ست؛ بهبود روابط مشتريان براي رشد کسب و کارتون.


معمولا وقتي کسي از نرم افزار CRM صحبت مي ‌کنه در واقع داره به يک ابزار نرم‌ افزاري با قابليت مديريت مخاطبين، مديريت فروش، بهره وري عاملين فروش و غيره اشاره مي کنه. ابزارهاي CRM مي تونن براي مديريت روابط مشتري در طول چرخه عمر تجاري يک مشتري، نظارت روي بازاريابي، تجارت ديجيتال و تعاملات خدمات مشتري مورد استفاده قرار بگيرن.


يک CRM مي تونه به شما کمک کنه روي روابط کسب و کارتون با افراد مختلف شامل مشتري ها، همکاران، کاربران سرويس يا تامين کننده ها تمرکز کنين. شما مي تونين مشتري هاي جديد پيدا کنين و شانس تجارت با اونها رو به دست بيارين و پشتيباني و خدمات اضافه رو در طول مدت همکاري تجاري ارائه بدين.


 


يک سيستم CRM چه کاري انجام ميده؟


يک راهکار CRM به شما کمک مي کنه تا مشتري هاي جديد پيدا کنين، فرصت تجارت با اونها رو داشته باشين و با سازماندهي اطلاعات مشتريان فعلي و بالقوه، رضايت اونها رو جلب کنين. اينطوري کسب و کار شما ميتونه روابط قوي تر و عميق تري رو با اونها بسازه و در نتيجه رشد کسب و کار شتاب بيشتري مي گيره.


کار سيستم هاي CRM با جمع آوري اطلاعات مختلف يک مشتري مثل آدرس وب سايت، ايميل، شماره تلفن و آدرس شبکه هاي اجتماعي اون شروع ميشه. اين ابزار ممکنه اطلاعات ديگري مثل آخرين اخبار راجع به کمپاني رو به صورت خودکار جمع آوري کنه.


 


CRM ميتونه اطلاعات شخصي مثل ترجيحات شخصي يک مشتري در شيوه برقراري ارتباط رو هم ذخيره کنه. ابزار CRM اين اطلاعات رو سازماندهي مي کنه تا شما به سوابق کامل مشتريان حقيقي و حقوقي خودتون دسترسي داشته باشين و اينطوري به مرور زمان روابط بهتري رو با اونها بسازين.


يک سيستم CRM براي مديريت فعاليت ها و تعاملات روزمره مشتريان فعلي يا بالقوه مورد استفاده قرار مي گيره. از نظر بازاريابي، اين يعني شما ميتونيد با پيام هاي درست در زمان درست با مشتريان بالقوه خودتون تعامل داشته باشين و کمپين هاي بازاريابي ديجيتال هدف گيري شده بهتري رو اجرا کنين.


در بخش فروش، کارشناسان شما ميتونن سريع تر و هوشمندانه تر کار کنن و ديد واضح تري نسبت به جريان کاري داشته باشن. اينطوري امکان پيش بيني هاي دقيق تري براي فروش ميسر ميشه. تيم هاي تجاري هم خيلي سريع پلتفرم تجارت آنلاين رو راه اندازي و در صورت نياز مقياس دهي مي کنن.


سفارشات آنلاين و سفارشات تحويل حضوري براي مشتريان B2C و B2B به شکل بهتري قابل مديريت هستن و کارشناسان خدمات مشتري ميتونن از طريق کانال هاي ارتباطي مختلف، نيازهاي مشتري رو برطرف کنن.


يک پلتفرم CRM همچنين ميتونه براي کمک به توسعه روابط مشتري، به اپليکيشن هاي تجاري ديگه متصل بشه. راهکارهاي CRM امروزه انعطاف پذيري بالاتري دارن و ميتونن به ابزارهاي تجاري محبوب شما براي امضاي اسناد، حسابداري و تسويه حساب و نظرسنجي متصل بشن. اينطوري اطلاعات به صورت دوطرفه جريان پيدا مي کنه و شما ميتونين ديد 360 درجه واقعي نسبت به مشتري داشته باشين.


نسل جديد راهکارهاي CRM پا رو فراتر گذاشتن و داراي هوش مصنوعي داخلي هستن و قابليت اتوماسيون وظايفي مثل ورود اطلاعات يا سرنخ رو ارائه ميدن. اينطوري نيروهاتون ميتونن زمان زيادي رو براي انجام کارهاي تکراري صرفه جويي کنن.


بينش هاي ايجاد شده به صورت خودکار به شما کمک مي کنن تا مشتريانتون رو بهتر درک و حتي نحوه احساس و رفتار اونها رو تا حدي پيش بيني کنين. هوش مصنوعي به شما کمک مي کنه تا فرصت هايي که ممکنه در پايگاه هاي اطلاعات کسب و کارتون پنهان باشن رو شناسايي کنين.


نرم‌افزار CRM چيست و چه کاربردي دارد؟


قابليت هاي CRM مبتني بر فضاي ابري


CRM و انقلاب پردازش ابري همه چيز رو تغيير دادن! احتمالا مهمترين پيشرفتي که اخيرا در سيستم هاي CRM اتفاق افتاده، انتقال اين سرويس ها به فضاي ابري هستش. اينطوري ديگه براي بهره گيري از نرم‌ افزارهاي CRM نيازي به نصب نرم افزارها در ده ها، صدها و حتي هزاران کامپيوتر دسکتاپ و دستگاه هاي موبايل مثل گوشي هوشمند وجود نداره!


سازمان ها و شرکت ها در سراسر دنيا دارن به مزاياي جا به جايي اطلاعات، نرم افزارها و سرويس ها به فضاي آنلاينِ امن پي مي برن.


از هر جايي کار کنيد


نرم افزار هاي CRM ابري مثل داناپرداز اين قابليت رو به کاربر ها ميده تا از هر جايي و در هر زماني به اطلاعات مورد نيازشون دسترسي داشته باشن. تيم هاي فروش شما ميتونن بلافاصله بعد از هر ويزيت بدون نياز به حضور در شرکت اطلاعات رو بررسي و بروزرساني کنن. اين اطلاعات همچنين براي هر کاربر يا تيمي که به اون نياز داره در دسترس قرار مي گيره.


کاهش هزينه


CRM ميتونه خيلي سريع و آسون راه‌ اندازي بشه. يک سيستم مبتني بر فضاي ابري به فرايند نصب يا سخت افزار خاصي نياز نداره و هزينه هاي IT رو پايين نگه مي داره. علاوه بر اين، دردسرهاي بررسي نسخه نرم افزار و زمان بندي آپديت ها هم در اين سيستم ها وجود نداره.


به طور کلي، سيستم هاي CRM مبتني بر فضاي ابري براساس تعداد کاربرهاي سيستم و نوع ويژگي هايي که نياز هست، قيمت گذاري ميشن. اينطوري ميتونين بودجه کاملا کنترل شده اي رو اختصاص بدين.


علاوه بر اين شما به انعطاف پذيري بالايي براي اضافه کردن تعداد کاربرها يا ويژگي ها دسترسي دارين و نيازي نيست براي ويژگي هايي که واقعا نيازي بهشون ندارين، هزينه بپردازين.


مزاياي يک پلتفرم CRM ابري



  • راه اندازي سريع تر

  • آپديت هاي نرم افزاري خودکار

  • مقرون به صرفه تر و مقياس پذير

  • امکان استفاده در هر زمان، مکان و دستگاهي

  • افزايش همکاري



نکاتي که بايد قبل از خريد نرم افزار CRM به آنها توجه کنيد

معرفي نرم افزار CRM رايگان براي استارت آپ ها

راهنماي انتخاب نرم افزار CRM براي کسب و کار

قبل از خريد نرم افزار CRM حتما بخوانيد

نرم افزار CRM چيست و چه کاربردي دارد؟

5 نکته حياتي براي انتخاب بهترين نرم افزار CRM

چرا کسب و کار ها از نرم افزار CRM استفاده ميکنند؟

رو ,crm ,مي ,مشتري ,يک ,اطلاعات ,کسب و ,به شما ,مي کنه ,هاي crm ,رو به

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


خدمـــات کامپیــــوتری ربیـــــعی sigmarayanej معرفي نرم افزار هاي سازماني کاربردي طراحی وبسایت حرفه ای گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ارائه انواع ساندویچ پانل، ورقهای مات و شفاف فایبرگلاس، پلی استر ، انواع کانکس و سردخانه، پشم سنگ صنعت دانش بنیان، آینده روشن ما مطالب اینترنتی تندیس باران سیب سرخ